خرید توری حصاری، گابیون و مرغی با قیمت مناسب در مجموعه شهر مفتول

به منظور خرید توری حصاری، گابیون و مرغی با قیمت مناسب بهتر است ابتدا با مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنا شوید. به طور کلی از قدیم‌الایام، حصارکشی و ایجاد امنیت در یک محوطه رایج بوده است. در گذشته از روش‌های مختلفی به منظور حصارکشی استفاده می‌شد. امروزه با تولید انواع توری فلزی، این کار راحت‌تر صورت می‌گیرد. توری، محصولی‌ست که از سیم مفتول تولید می‌شود. این محصول فلزی در انواع مختلف به صورت توری حصاری، گابیون، مرغی، سرندی، مش، جوشی و... تولید می‌گردد. در این بخش قصد داریم سه توری پرکاربرد را بررسی کرده و با مشخصات خرید آشنا شویم. با شهر مفتول همراه باشید تا انواع توری را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید توری حصاری

در خرید توری حصاری باید بگوییم این محصول به نام فنس نیز شناخته می‌شود. محصول پایه برای تولید این توری مفتول گالوانیزه سرد یا گرم است. از آن جایی که توری حصاری از فولاد ضدزنگ تولید می‌شود، بنابراین قیمت بالاتری داشته و کیفیت بسیار مناسبی دارد. توری حصاری از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و ضدزنگ بودن این محصول سبب شده است تا در شرایط آب و هوای مختلف بتوان از آن استفاده نمود. روکش فلز روی بر سطح این محصول، آن را در برابر رطوبت مقاوم می‌کند. از این رو می‌توان گفت توری حصاری زنگ نمی‌زند.

توری حصاری در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد آن نیز حصارکشی اطراف زمین است. در واقع کاربرد اصلی این محصول، ایجاد امنیت در زمین‌های کشاورزی است. به منظور جلوگیری از ورود حیوانات معمولا از این توری استفاده می‌شود. توری حصاری از ویژگی‌های زیادی برخوردار است. این توری در ایجاد استحکام و امنیت حرف اول را می‌زند. از طرفی نصب سریع و آسانی داشته و در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد. هزینه خرید توری حصاری در برابر ویژگی‌هایی که داراست، بسیار مناسب است.

خرید توری گابیون

توری گابیون از مفتول گالوانیزه ساخته می‌شود. در واقع این توری بیشتر کاربرد نگهداری را بر عهده دارد و داخل آن با سنگ، بتن، ماسه و خاک پر می‌شود. این توری به منظور مقاومت در برابر سایش و پایداری شیب مورد استفاده قرار می‌گیرد. توری گابیون در انواع مختلفی ساخته می‌شود گابیون سبدی، گابیون تشکی، گابیون کیسه ای، گابیون بی‌شکل و... از انواع توری گابیون است.

در پروژه‌های مهندسی به وفور از توری گابیون استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای این محصول شامل نگهدارنته دیوار، پیشگیری از خوردگی، ساخت دیواره‌های ساحل دریا، سیستم دفاعی رودخانه ها، سدها، کانال ها، موج ها، ساخت پی، استفاده به عنوان دیوار صوتی، تغییر جهت نیروی سیلاب و... است.

به طور کلی استفاده از توری گابیون مزایای زیادی را به همراه دارد. این توری از دوام بسیار مطلوبی برخوردار است. از این رو می‌توان در شرایط جوی مختلف از آن استفاده کرد. از طرفی دارای خاصیت انعطاف‎‌پذیری مطلوبی است. توری گابیون علاوه بر اینکه از قدرت زیادی برخوردار است، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. خرید انواع توری گابیون به دلیل مزایایی که داراست، در پروژه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

خرید توری مرغی

توری مرغی از جمله رایج‌ترین و پرکاربردترین توری است. این توری کاربردهای زیادی داشته و همچنین در موقعیت‌های مختلفی قابل استفاده است. رایج‌ترین کاربرد توری مرغی، حصارکشی لانه حیوانات و یا مراقبت از گیاهان است. این توری از شبکه‌های فلزی بهم بافته شده تولید می‌شود. لازم به ذکر است در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود. قیمت خرید  توری مرغی بر اساس ابعاد و ضخامت آن متغیر است.

این توری در دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می‌شود. در این میان توری مرغی که با روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و استحکام بالایی دارد. بنابراین قیمت توری مرغی گرم از توری مرغی که به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود اندکی بیشتر است.

از طرفی توری مرغی گالوانیزه گرم، تا مدت‌ها در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی داشته و در برابر رطوبت نیز مقاوم است. حمل و نقل آسان به دلیل وزن سبک، قیمت بسیار مناسب، استحکام بالا در برابر خوردگی، سهولت در اجرا و... از مزایای اصلی این توری به شمار می‌آید. به منظور خرید انواع توری، تیرچه، افزودنی بتن و... از شهر مفتول با شماره 02137556 در ارتباط باشید و یا به وب سایت https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.