چسب کاشی و پودر بندکشی چیست؟

 

به منظور نصب کاشی و سرامیک به روش جدید از محصولات متعددی استفاده می‌شود. مهم ترین این محصولات چسب کاشی و پودر بندکشی است. استفاده از سیمان و ماسه برای نصب سرامیک و کاشی، علاوه بر اینکه آب زیادی مصرف می‌کند، کار نهایی نیز تمیز در نمی‌آید. از این رو امروزه بیشتر از چسب کاشی استفاده می‌شود. به منظور اطلاع از قیمت خرید چسب کاشی و پودر بندکشی با شهر مفتول همراه باشید.

چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی محصولی است که به منظور نصب کاشی و سرامیک در ساختمان سازی استفاده می‌شود. این محصول از نوعی سیمان غیرآلی پلیمری تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به قدرت چسبندگی بالا و سازگاری با زیرساخت‌های مختلف اشاره کرد. این چسب قابلیا چسباندن یک کاشی روی دیگری را نیز دارد.

پودر بندکشی چیست؟

پودر بندکشی محصولیست که در زمان کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماهیت این پودر خشک است و می‌بایست برای استفاده از آن، با آب ترکیب شود. عملکرد اصلی این محصول در واقع پر کردن فضای خالی در میان کاشی و سرامیک است. به منظور استفاده لازم است آن را با آب ترکیب کرده و زمانی که به صورت خمیری در آمد، میان کاشی و سرامیک را با کمک آن پر کنیم. استفاده از این پودر معمولا در سرامیک و کاشی رایج است. اما به منظور بندکشی آجر و سنگ نیز از آن استفاده می‌شود. لازم به ذکر است این محصول معمولا بر پایه سیمان و اپوکسی تولید می‌شود.

انواع پودر بندکشی شامل نانوپلیمر، سنگ و سیمان سفید، پودر بندکشی ضدآب، آنتی باکتریال، رنگی،اسیدی، آجر، سنگ و کاشی و سرامیک است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.